Gå til hovedinnhold

Innlegg

Viser innlegg fra september 7, 2010

Tines løgner tar kaka, eventuelt bør Tines kommunikasjonsavdeling slutte å drikke på jobb

Makan til lettilgjengelig stoff har eg sjeldan, det ramlar meg i hende, takk til Tine. Følg med. Eg skriv i denne natt fleire nye artiklar som skal ut i nasjonale medier, med nye faktafeil, smekk fulle av løgner som er så fantastiske at du skulle tru det var ein vattnisse som stod bak dei. Men så er det altså berre Tine som lyger lett og lystig til det norske folk. Beklager å sei det, men feila dei kjem med er så grenselaust banale at eg nesten må le når eg ser dei. Eg har eit heilt seriøst spørsmål. Eg lurer faktisk virkelig på: Drikker Tines kommunikasjonsavdeling på jobb? Det bør dei i såfall slutte med Følg med. .

29 prosent av alle kyr på lausdrift går ute, viser tal

Tala viser derimot ikkje kor lenge dei går ute. Det kan vere to dagar, ti dagar, to veker, altså langt mindre enn åtte veker. Det betyr at dei tretti prosenta som står på lausdrift, antageligvis får langt mindre beitetid enn åtte veker, som er kravet for båskyr i konvensjonell drift. Om vi hadde hatt pålegg om åtte vekers utegang for desse, hadde vi kunna også meir sikkert sei at dei går ute tilstrekkelig lenge, men det kan vi altså ikkje per idag. .

Nye løgner frå Tine

I denne saka på ABC-nyheter hevdar kommunikasjonssjef i Tine, Lars Galtung dette: - Veterinær Anne Viken skriver i et blogginnlegg at reklamen er misvisende fordi melkekyr og kalver går i samme innhengning? - Det er nok forskjellig fra gård til gård. Men helt urealistisk er det ikke. Reklamen er et utsnitt av virkeligheten. Det er mange versjoner av den, og denne er den mest sannferdige, sier Galtung. Dette er ei ny løgn frå Tine. Det er usant at norske kyr som er i melkeproduksjon går med kalv. Dette er nok ei lett tilbakeviseselig løgn, og eg tek meg i å lure på om Galtung kjenner verke realitet eller regelverk. Det er kun ammekyr, ein svært liten andel av melkekyrne, som går med kalvar på beite. Regelen er at kalvar går for seg, og kyr for seg. Dei går ikkje ilag. Det er kjøttfekyr som går ilag med kalvar, og kjøttfe leverer til Gilde, ikkje til Tine. Men dette antar eg at Galtung kanskje er klar over. Eg begynner jo seriøst å lure litt på kompetansen der i gården. Kalv hos

Tine vedgår løgner i sin kampanje og er anmeldt til Forbrukerrådet.

Her skriv Tine: "Et nylig gjennomført forskningsprosjekt i regi av Norges Veterinærhøgskole og UMB viser at 71 prosent av kuene i løsdrift er ute på beite." I klartekst: 29 prosent av kyr i lausdrift aldri går på beite. Dei står inne i fjøset året rundt, stikk i strid med Tines løgnkampanje. Tines tal er heilt riktige og eg har bygd min argumentasjon på nettopp dette faktum: ikkje alle norske kyr har 8 vekers sommarferie, slik Tine prøver å lure oss til å tru. Bra jobba Tine! No kjem fakta på bordet;) Eg er imponert over dykk. Følger spent med. .

Vis kunnskap. Eg angrip ikkje norske bønder. Eg angrip Tine

Det krev mykje komptanse å gå inn i debatten om Tine. Prinsippet er: sann reklame, og fakta: norske lausdriftskyr har ikkje krav på å gå på beite. Dei færraste har, bli ikkje fornærma, praktisk og juridisk kunnskap om norsk landbruks regelverk og praktiske kvardag. Difor er det også viktig å halde tunga rett og edruelig i gapet når ein debatterer dette tema. Det er nok likevel mange som vil gå rett i fella og angripe bøndene. Det vil vere svært kunnskapslaust. Det er ikkje bøndene som har laga denne reklamefilmen eller regelverket. Norske bønder er hardt økonomisk pressa, desto viktigare med sanne merkevarer, desto viktigare at sanninga kjem fram i lyset slik at situasjonen kan forbetrast, at vi kan fortsatt behalde eit landbruk i verdsklasse og at vi kan produsere berekraftig. Vis kunnskap og gangsyn slik at det går an å få ein kompetansebasert debatt. Lite er vel verre enn dumme argument av typen "ja det var det vi visste, norsk er ikkje så bra". Det er faktisk enda tei

Tine lyg om glade kyr, skriv Elin Ørjasæter

Les saka her hos E24. Tine må slutte å tilsløre sannheten med tåpelige reklamekampanjer, skriv ho. Ein kan vel ikkje bli meir einig. Fleire saker kjem frå fleire medier i løpet av dagen. Takk gud for Twitter og blogg. Det er ufattelig effektive redskap i å nå og engasjere publikum. -

NRK debatt P1 mellom klokka 15 og 16 idag om Tines merkevarebløffing

Eg antar Tine kjem til å vise til statestikk om at dei fleste norske kyr får kome ut, men det underslår ikkje det faktum at ein stor del norske kyr aldri går på beite, og det faktum at det er lovlig å halde norske kyr i lausdrift inne heile året. Det er ingen tvil om at mange bønder slepp ut kyrne sjølv om det ikkje er påbode, men det er heller ingen tvil om at mange benyttar seg av muligheten til å halde dei inne. Vi snakkar ganske store tidsbesparingar i arbeidet med å sleppe dyra ut og inn. No er spørsmålet om Tine har tenkt å ødelegge enda meir for norske bønder, eller om dei er i stand til å ta ansvar og svare for seg. Men medan Tines reklamejobbar, er Tines melkelevarandørar avhengige av å kunne drive gard. Tine bør skjøne at dei har eit ansvar, men Tine er ikkje så mediesmarte, gitt reklamefilmen. Kanskje tar dei likevel skeia i rett hand. feilinfo er skadelig for Tine men mest for melkeprodusenter. Får håpe ikke Tine gjør tingene verre, med bortforklaringer. sitat melkebond