Moen er ein kommersiell aktør i bloggsfæren. No samarbeider han med IKT Norge for ein ny bloggplakat.  Moen har fortsatt ikkje forstått at ein ikkje kan lage ein  plakat som skal gjelde for alle bloggarar og han verkar fullstendig  oversjå at der finst to sfærar av bloggarar. Dei kommersielle og dei  ikkje-kommersielle. Likevel skal han tre den same plakaten ned over oss  alle.   Å sette opp like reglar for samfunnsbloggarar og kommersielle bloggarar, er ei form for kulturimperialisme.   Om vi sjekkar ut Bootstrap Marketing si nettside    kan vi lese at Thomas Moen lever av å snakke, utvikle og lære  mennesker  om sosiale medier. Han tjener penger på å fronte kommersielle   bloggarar:   «Jeg representerer følgende bloggere fra  og med i dag: (liste over  bloggar). Sammen med disse kommer jeg til å  jobbe aktivt med å bygge opp  merkenavnet deres samt å skape  oppmerksomhet rundt dem og kjøre  kampanjer og skaffe dem inntekter i  forbindelse med bloggen.»      Les mitt innlegg hos D...