NRK om nynorskinnlegget i Aftenposten april 23, 2008 Det er svært bra at NRK kastar seg på dekningen og sprer den gode debattbodskapen om nynorsken! Hurra for mest mulig fokus på saken! Del Hent link Facebook X Pinterest E-post Andre apper Del Hent link Facebook X Pinterest E-post Andre apper